Na ostatnią chwilę

NAJNOWSZE AKTUALNOŚCI

Ceny tuczników

=== Ceny tuczników – Wyścig do zadowolenia kieszeni! Witamy w fascynującym świecie hodowli trzody chlewnej i ceny tuczników! Jeśli jesteś inwestorem, rolnikiem lub po prostu pasjonatem branży, to artykuł jest

Czytaj więcej »

Relacja z Dni Otwartych

W dniach 18-20 stycznia odbyły się Dni Otwarte naszej nowoczesnej chlewni w miejscowości Jaszkowo w województwie wielkopolskim. Towarzyszyła nam firma Big Dutchman, która w większości wyposażyła nasz budynek między innymi

Czytaj więcej »
Foto: ARiMR

Jeszcze do 14 lipca br. można uzupełniać dokumentację do wniosku o pomoc z PROW 2014-2020.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przypomina, że tylko do 14 lipca br. rolnicy, których wnioski o przyznanie pomocy w ramach PROW 2014-2020 pozostały bez rozpatrzenia z powodu COVID-19, mogą uzupełnić braki w dokumentacji. W przypadku niedochowania terminu, Agencja odmówi przyznania pomocy.

15 maja 2021 r. zmieniły się przepisy dotyczące biegu postępowań prowadzonych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wprowadzonych w związku z pandemią COVID-19. Nowelizacja zobowiązuje wnioskodawców do dostarczenia dowodów na przyznanie pomocy w terminie 60 dni od wejścia w życie przepisów, czyli nie później niż 14 lipca 2021 r.

Agencja prosi o niezwłoczne skompletowanie wymaganej dokumentacji, w szczególności wszelkiego rodzaju opinii, zaświadczeń i decyzji wydawanych przez organy administracji publicznej, tak aby skutecznie uzupełnić wszystkie braki we wniosku we wskazanym w przepisach terminie.

Brakujące dokumenty można:

  • złożyć we właściwej placówce ARiMR osobiście lub przez pełnomocnika;
  • nadać przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej, w tym również za pośrednictwem usługi „Pocztex – Kuriera Poczty Polskiej” – za terminowe złożenie uznaje się dzień, w którym nadano tę przesyłkę (tzw. data stempla pocztowego);
  • przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego innego niż Poczta Polska, wówczas o dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do ARiMR;
  • przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem skrzynki podawczej ePUAP – o terminowości decyduje data dostarczenia widniejąca w Urzędowym Potwierdzeniu Odbioru, tzw. UPO.

Należy pamiętać, że dokument złożony na skrzynkę ePUAP musi:

  • być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym lub uwierzytelniony, w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
  • zawierać adres elektroniczny do korespondencji wnoszącego dokument.

Źródło: www.arimr.gov.pl

Call Now Button